Kerkradenaar Frits Esser is op 86-jarige leeftijd overleden. Frits was al meer dan 60 jaar lid van de SV Schaesberg waar hij diverse functies vervulde. De laatste jaren was hij niet meer actief vanwege gezondheidsproblemen. Maar in zijn actieve periode was Frits iemand die zich altijd inzette voor de vereniging. Was het niet voor bestuursfuncties dan wel voor het clubblad.

De immer vriendelijke Frits met een glimlach die zijn innerlijke plezier verraadde. Hoevaak kreeg ik (en velen met mij) van Frits een foto doorgestuurd waarop een van onze leden stond afgebeeld in een ver verleden. Die herinneringen deelde hij graag. De herinneringen aan Frits koesteren wij graag!
De Sv Schaesberg verliest in Frits een gewaardeerd lid, de Limburgse schaakgemeenschap verliest een gewaardeerde schaakcollega!
Wij wensen familie en vrienden veel sterkte toe!
Het bestuur van de SV Kerkrade.