In dit seizoen kende de clubcompetitie een handvol zeer getrouwe deelnemers, aangevoerd door Marcel Drummen die alle 19 rondes meespeelde. Andere toppers waren: Randy Pöttgens (die ook de wedstrijdleiding deed) en Wim Hamers (beiden 17 x ingedeeld) en Thijs Brauwers en Jo Paffen (16x).
Dan een handvol ook goed getrouwe: Jan Bindels (14x), Asmir Camdzic en Glenn Freer (13x), Cyril Muijrers (12x) en Fritz Höhensteiger (8x).
Later in het seizoen namen Guillaume Offermans (5x) en Ivano Febo (4x) ook deel en kwamen beiden zeer regelmatig.
Verder waren er een zeer ruime handvol af en toe dan wel zeer kortdurende deelnemers: Jo Engels (5x), Jan IJpelaar (min. 3x), Alexander Stakenburg (3x), Arno Ypelaar (5x) en ene Luca (3x). Eenmalig acte de presence gaven Peter Claassens en Walter Kunstek.
Natuurlijk liepen er tussen de rondes van de clubcompetitie en ervoor en erna nog wat andere activiteiten m.n. Rapidpartijen (voorbereidend op het Eurodetoernooi aan het begin van het seizoen en op het Alex Vinkentoernooi aan het eind) en Snelschaakpartijen maar dat valt buiten dit bestek.
Voor komend seizoen zou het best wel eens kunnen dat het aantal van 6 partijen (dit seizoen toch wel 5x gehaald) wordt overtroffen…