Op 12 februari waren er slechts 5 spelers aanwezig op de clubavond. Omdat we oneven waren en niet wilden dat iemand niet kon spelen, werd er een klein tournooi gespeeld dat voor de laddercompetitie telde.
Het werd een leuke avond met enkele enerverende partijen met soms maar nog een paar seconden te spelen.
In totaal werden er 10 partijen gespeeld. Uiteindelijk eindigde dit tournooitje met Alex als winnaar omdat hij een half (bonus) puntje meer verdiende dan Glenn.
In de laddercompetitie staat Glenn nu bovenaan met een half punt voorsprong op Alex.

Voor alle uitslagen klik hier

Voor de stand, klik hier

Wil je hoger op de ladder komen, daag dan op de reguliere clubavond iemand uit. Het liefst iemand die hoger op de ladder staat. Dat kan bonuspunten opleveren.
Of kom aanstaande dinsdag 19 feb. We spelen dan rapidpartijen die meetellen voor de laddercompetitie.